Wednesday 31 August 2016

Boringnya berpantang

Assalamualaikum..

Harini dah hari ke 19 berpantang.. Ada lagi 25 hari.. seriously boringnya la berpantang ni. Bab makan aku tak kisah sangat. Hari-hari kalau makan nasi dengan ikan bilis pon aku selera je.

Yang tak best sebab duk memerap kat rumah. Nak buat kerja-kerja rumah tak boleh kang bentan pulak. Nak jaga baby, baby pon tak Ada. So, keje aku baring jela. Sampai lelap. Kadang tengok tv tapi tak masuk dalam kepala apa Yang aku tengok tu.

Rutin aku Hari-hari bangun pagi mandi air suam yang dah campur daun-daun tu. Siap mandi aku pakai param, pilis dan bengkung. Lepas tu, aku makan cream creaker cicah Milo. Pastu, makan jamu. Siap semua aku mengoogle la segala macam benda and baca zikir-zikir Yang patut. Sampai tertidur..

Bangun tidur makan nasi.. pastu tengok tv or baca novel. Tunggu mak aku balik kerja pukul 6 lebih. Petang mandi makan semua pastu malam tido..rotate la Hari-hari..

Kalau message Encik husband.ayat dia Hari-hari sabar jela..huhu terpaksa la aku bertabah menempuh Hari-hari Yang lama lagi ni.. kalau ikut hati nak balik jb. Sebab Kesian mak aku Hari-hari tak cukup rehat jaga aku..

Terima kasih ya mak.
Kakak sayang mak.
Kalau suka jangan segan2 nak like Then comment. TQ

No comments:

Post a Comment