Thursday 18 August 2016

Anugerah terindah

Assalamualaikum...

Tak sabar rasanya nak kongsi berita gembira. Lama dah aku tulis entry ni tapi tunggu masa Yang betul-betul sesuai nak post.

Syukur Alhamdulillah..kini aku berbadan dua.. throwback balik masa mula-mula dapat tau pregnant. Masa tu cik p dah lewat 3 hari..dah rasa lain macam.. memandangkan aku memang ada stock pregnancy test so saja-saja la buat test waktu bangun subuh.. masa tu tak mengharap sangat sebab sebelum2 ni kalau buat test mesti negatif..

Tapi kali ni sekejap je terus naik double line.. Ya Allah syukur tak terhingga.. lepas sarapan pagi tunjuk pregnancy test kat encik suami..
Dia tanya "apa ni??..macam mana nak tau positif ke tak??" .. jenuh nak explain.. lepastu terus ajak pergi checkup..hehe

Actually aku still tak percaya..sebab takut stick tu rosak..so bagitahu encik suami aku nak test guna yang digital dulu.. so, keesokkan harinya
baru test guna digital

11/4/2016


Alhamdulillah...barulah yakin.. dalam keadaan yang aku tak bajet akan pregnant..sebabnya bulan tu aku tengah diet..kengkonon nak turunkan berat dulu sebelum plan pregnant..aku tengah buat diet atkin time tu..patutla berat aku tak turun2. Rupanya dah ada dua nyawa..

Yang paling happy ni kira hadiah anniversary 1st kitorang..rupanya time celebrate dekat soul garden tu anak ibu dah ada sekali.. 

Moga anak ibu membesar dengan sihat dalam rahim ibu ye sayang..will take care of you..ibu n papa akan jaga kamu sebaiknya..love u sayang..

Kalau suka jangan segan2 nak like Then comment. TQ

No comments:

Post a Comment