Thursday 18 August 2016

bleeding ketika kandungan 6 minggu

Assalamualaikum..

Bleeding minggu keenam ni yang aku perasan sebab aku keluar pergi shopping kat angsana. Mungkin sebab banyak berjalan dan kebetulan ada kena turun tangga. Balik malam tu ada darah fresh blood tapi sikit jela. Ya Allah tuhan je yang tahu time tu perasaan aku macam mana.  Risau2 jugak tapi tetap positifkan diri.

Pagi tu bangun just ada brown spot setitik so, lega.. aku decide pergi jela kerja.. time kat office aku monitor still ada fresh blood sikit and brown spot.. hati dah tak sedap..bagitahu encik husband petang nak pergi klinik..

Sepanjang duk tunggu dari lunch sampai la nak balik mulut aku ni duk kumat kamit baca ayat kursi dan segala bagai zikir yang aku tahu. Alhamdulillah tenang sikit hati.

Kat klinik doctor scan kantung still cantik dan bulat lagi.. cuma baby lom nampak.. pastu doctor check saiz kata 5minggu..doc kata xda perkembangan..huhu nk nangis rasa.. tapi doc try measure balik.. tengok2 saiz kantung ngam2 6 minggu.. so bermkna sama la dengan
Yang sepatutnya..syukur alhamdulillah..

Doktor ada bagitahu yang kalau keluar fresh blood kandungan akan 50:50.. aku dah tau benda ni sebab tu aku risau. So, doktor bagi mc 3 hari..

Sayang ibu..please jangan buat ibu risau..



Kalau suka jangan segan2 nak like Then comment. TQ

No comments:

Post a Comment