Thursday 18 August 2016

Part 1: Syurga buatmu sayang

Assalamualaikum...

13/8/2016 tarikh Yang takkan luput dari ingatan Aku. Semuanya terjadi bagaikan mimpi.

Aku bangun pagi sepeti biasa..Dan seperti biasa Aku akan pegang perut Dan berbual dengan kandunganku.. terasa gembira tiap Kali dia bergerak

Jam 9 pagi Aku bersarapan.. Ada kelainan Yang Aku rasakan..terasa sakit pada bahagian pinggang. Aku fikir sakit biasa baby nak membesar.. pukul 1tghari sakit makin kerap sekejap pinggang kemudian perut..Aku gosok2 sambil tak lekang dengan baca ayat kursi

Sepatutnya nak pergi kenduri kahwin tapi sebab sakit Aku suruh mak Dan ayah je Yang pergi. Aku bagitahu lepas balik kenduri bawakkan Aku pergi klinik. Sementara tunggu mak ayah balik kenduri Aku pergi toilet..Ya Allah darah!! Penuh panties..

Aku terus call mak bagitahu nak pergi klinik. Parents Aku terpaksa patah balik tak jadi pergi kenduri. Diorang sampai Aku terus pergi klinik berdekatan. Tutup pulak. Aku buat keputusan untuk pergi Az zahrah bangi.

Sampai sana scan semua OK..baby aktif. Lega dengar. Check air kencing pon OK..cuma doktor kata sakit mungkin sebab ad jangkitan kuman.

Balik dari Az zahrah Aku makan ubat..tapi sakit tetap tak reda. Baring duduk semua tak kena. Aku bagitahu mak nak pergi hospital sebab sakit sangat-sangat. sakitnya rasa contraction setiap 5minit..dalam hati terfikir rasa sakit ni macam orang nak beranak..

Sambungan part 2




Kalau suka jangan segan2 nak like Then comment. TQ

No comments:

Post a Comment