Thursday 18 August 2016

Bleeding ketika kandungan 5 minggu

Assalamualaikum..

Flashback.. sewaktu kandungan 5 minggu tetiba ada bleeding..  waktu kejadian ni aku ada kat office..nervous aku time nampak ada darah..tapi sikit je. Terus aku bagitahu member office aku. Dia pun pregnant jugak. Dia nasihat suruh aku ambil halfday dan pergi jumpa doktor.

Terus call encik husband bagitahu pasal bleeding tu.. risau dia.. dia mintak aku doa banyak-banyak. Pergi klinik dalam pukul 1. mostly, semua klinik tutup sebab pergi lunch.. Ya Allah sabar je aku time tu..dah la tengah susah hati. After lunch hour plak..pergi klinik banyak pulak yg tak ada scanner.. sabar jela..

Last-last aku pergi balik kat klinik yang aku mula-mula pergi minggu lepas..mulanya tak nak pergi situ sebab segan plak last week dah pergi sana..

Time jumpa doktor aku explain la apa yang jadi. pastu doctor scan..Alhamdulillah dah nampak kantung

Doktor bagi mc 2 hari.. Dia nasihat aku kena bed rest.. so, esoknya memang seharian la aku baring kat rumah.. keesokkannya bleeding dah tak ada.. mak aku nasihat kerapkan berzikir..yakin dengan Allah.kawan aku pun ada bagi doa suruh aku amalkan. 


Kalau suka jangan segan2 nak like Then comment. TQ

No comments:

Post a Comment