Sunday 21 August 2016

Aku tak kuat

Assalamualaikum..



Ada masa Aku macam boleh terima takdir Dan Aku kuat nak berdepan ujian ni. Tapi Ada masa
Aku tak kuat. Aku kerapkan berzikir. Tapi tetap Ada ketikanya hati berbisik kenapa Aku?? Kenapa Allah pilih Aku?? Kenapa Aku tak bertuah macam orang Lain?? Kenapa Aku Yang  terpilih untuk nangis tiap-tiap hari?? Kenapa..kenapa..  kenapa

Setahun aku tunggu untuk dapat double line. Aku berhenti kerja sebab nak pastikan zuriat Aku sihat.  Aku tak buat kerja-kerja rumah.. Aku tak berjalan sana sini.. tak pergi kenduri sedara Mara sebab nak make sure anak Aku sihat.

Ya Allah.. Aku tak kuat... dah la husband jauh. Hari-hari message mintak husband bagi semangat.

Tak sabar Aku nak tunggu apa rahsia Dan berita gembira Yang Allah rahsiakan dari Aku disebalik ujian ni..

So, wait for next entry bila dah ada good news. Ramai yang datang melawat diorang kata next baby Allah nak bagi kembar sebab tu dia uji dulu. Doakan Aku ye...


Kalau suka jangan segan2 nak like Then comment. TQ

No comments:

Post a Comment