Thursday 3 September 2015

selamat hari jadi

Assalamualaikum


Alhamdulillah semalam 3/9/2015 genap usia aku 27 tahun.. Syukur tak terhingga atas nikmat yang Allah kurniakan sepanjang tempoh ini. Alhamdulillah tahun ini dapat sambut birthday dengan suami tercinta. Cik husband bawak g cherating dan keliling kemaman. Walaupun hanya sekadar ucapan "selamat hari jadi sayang" cukup buatkan diri ini tersenyum seharian. Senang kan jaga isteri awak ni.. Tak perlu hadiah mahal2. Cukup ucapan yang ikhlas dari hati. Itu yang berharga bagi saya.

Terima kasih buat mak dan adik yang mendoakan kebahagian aku dan suami..mendoakan aku supaya dikurniakan zuriat.. Ditambah lagi doa supaya aku dapat anak kembar. Hehe..buat sahabat-sahabat terima kasih juga sebab doakan supaya panjang umur dan murah rezeki. Semoga Allah makbulkan doa kalian.

Doa aku buat diri sendiri.. Semoga aku dapat jadi anak yang baik dan isteri yang solehah. Semoga aku layak bergelar seorang ibu dan mampu mendidik anak-anak ku menuju ke syurga. Semoga aku dapat memanfaatkan setiap nikmat kurniaan ilahi. Semoga aku terus bersyukur dengan setiap pemberiannya. Semoga aku tidak lemah dengan ujian-ujian kehidupan. Semoga setiap yang aku lakukan mendatangkan manfaat. Dan andai aku aku mati... Matikan aku dalam iman dan tempatkan aku di jannah.







Kalau suka jangan segan2 nak like Then comment. TQ

No comments:

Post a Comment