Saturday 12 September 2015

cepatlah tidur

Assalamualaikum..

Jam dah pukul 3.15 pagi.. Aku tak tidur lagi.. Stress pulak aku dari tadi try pejam mata tak tidur2 jugak. Segar bugar mata ni. Jantung aku dupdap dupdap dari tadi. Kenapa ntah..

Ish..tak suka perasaan macam ni..jangan la ada something bad nak berlaku. Ke sebab aku tak mandi?? Aduyai..

Bila tak boleh tidur ni..rasa macam Allah tarik satu nikmat.. Ya Allah..ni baru Allah tarik nikmat tidur.. Kalau nikmat yang lain2 macam mana?

Semoga kita sentiasa syukur dengan anugerah yang Allah beri. Supaya kita boleh menjalani hidup ini dengan penuh kenikmatan..

Aku saja taip entry ni..sebab dah tahap kebosanan melampau.. Okey bye.

Aku try zikir banyak2 kot2 boleh lena...
Kalau suka jangan segan2 nak like Then comment. TQ

No comments:

Post a Comment