Sunday 30 August 2015

Merdeka

Assalamualaikum..

Kalau tahun lepas malam 31 Ogos adalah malam aku tidur lena dalam senyuman.. Sebab siang tu adalah majlis merisik.. Sekejap je masa berlalu. Dah setahun rupanya.

Merdeka ataupun makna lainnya kebebasan. Sempena merdeka ni aku nak pasang azam..hehe ada kaitan ke merdeka ngan azam? Suka hati aku lah kan.. Nak tulis apa pun

Azam1: nak jadi isteri yang solehah yang menyenangkan hati suami

Azam2: nak jadi anak yang tahu membalas jasa mak ayah

Azam3: nak jadi ibu ( huhu azam entah bila nak terlaksana..dulu fikir senang je dpt anak.. Tapi rupanya susah)

Azam4: nak kerja kat jb. Supaya dapat jg makan minum suami

Dah la 4 je dulu.. Yang balance tu tunggu 2016. Agak-agak boleh ke laksanakan 4 azam ni sebelum tahun baru??

"Good things comes to those who wait"

Aku suka quote ni.. Sebab boleh tingkatkan tahap sabar aku yang selalu menyusut. Macam vitamin plak quote ni kan..

Okey bye..

Mood happy sebab tunggu encik husband balik esok..:)




Kalau suka jangan segan2 nak like Then comment. TQ

No comments:

Post a Comment