Friday 11 September 2015

interview 2

Assalamualaikum..

Alhamdulillah bulan ni dapat lagi panggilan interview. Kali ni dekat industrial polymer sdn bhd. Jawatan senior lab technican. Interviewnya simple je.. Macam biasa dia tanya experience kerja. Pastu macam biasa jugak la die kata aku tak ada pengalaman dalam plastik. So dia takleh nak bagi aku jawatan as a senior.

Aku plak gatal- gatal mulut tanya jawatan lain tak ada ke. Pastu bos ni pon offer la aku jadi junior dulu. Tapi gaji rendah sikit la..sama lebih kurang cam gaji mula-mula aku kerja toyo. Tapi ada elaun. Huhu kalau fikirkan gaji memang mengeluhlah aku. Tapi fikirkan seorang isteri perlu disisi suami. So baik kita redhakan.

Yang interview aku tu general manager. Lepas interview dia bawa aku ronda2 kilang tu. Tunjuk kat mana lab. Environment labnya best jugak. Aku tak tahulah dapat tak job ni. 50:50.. Ada rezeki ada la. Nanti kalau dapat dia akan bagi email.. So tunggu next update..
Kalau suka jangan segan2 nak like Then comment. TQ

No comments:

Post a Comment