Sunday 18 October 2015

mimpi dapat anak comel

             Assalamualaikum...





Mimpi ni minggu lepas sebenarnya.. Boleh plak aku mimpi aku dapat anak comel sebijik cam anak cik ta yang pompuan tu... Dalam mimpi tu aku cium budak tu beriya riya..rasa syukur sangat akhirnya ada baby..sampai keluar air mata.. Aku bangun tu siap basah kat mata ni.. Punyalah real aku nangis.. Bangun tu senyum sorang2.. Mimpi rupanya..kalau la betul kan best.. 

Pastu terfikir pulak orang kata mimpi budak2 ni ada kaitan dengan saka..isshhh scary plak aku..mintak simpang la..

Yang membuatkan hati ni berfikir mimpi tu mungkin petunjuk aku nak ada baby kot.. Sebab time tu cik p dh lewat seminggu.. Hati dah berbunga-bunga..skali hampehlepas 10hari lewat cik p datang pulak.. Huhu..berduka lara la lagi makcik..

Takpelah..pasni mimpi2 ni abaikan je.. Anggaplah hiburan tidur je.. 


Kalau suka jangan segan2 nak like Then comment. TQ

No comments:

Post a Comment