Tuesday 4 August 2015

ujian kehidupan

Assalamualaikum..

Kalau korang perasan sejak akhir-akhir ni aku kerap bersedih..entahlah..kadang rasa macam kuat kadang rasa tak.

Aku kerap nangis sorang sekarang ni. Depan orang aku senyum macam aku tak ada masalah. Tapi bila sorang2 hanya tuhan yang tahu. Aku malas nak kongsi cerita dengan orang sekeliling sebab diorang pun mesti malas nak dengar.

Sebab tu aku suka tulis blog. Aku suka luah apa yang aku rasa melalui penulisan. So at least kurang sikit tekanan yang aku hadapi.

Setiap hidup tak lari dari ujian. Buat masa ni aku perlu kuatkan diri dengan beribadah. Sebab bagi aku tu je cara supaya aku boleh tenang. Lagi satu aku fikir dunia ni sementara je. Lebih baik aku tumpukan perhatian untuk menuju akhirat.
Kalau suka jangan segan2 nak like Then comment. TQ

No comments:

Post a Comment