Wednesday 15 July 2015

ramadhan terakhir

Assalamualaikum...

Skrg jam 2.30 pagi..entah kenapa sukar untuk melelapkan mata.. Aku paksa diri ini tidur memandangkan seharian aku dalam bus dan tak tidur.. Namun masih tak dapat lelap.

Datang satu perasaan yang amat sayu yang membisikkan ak bersujud padanya.. Aku bangun gagahkan diri ambil wuduk.. Aku jalankan solat taubat dan hajat...

Ya Allah..dengan spontan airmata mengalir deras..apakah yang ingin kau tunjukkan Ya Allah.. Saat itu terasa terlalu dekat denganmu..dalam aliran air mata aku berdoa semahunya..

Memuhasabah diri di atas setiap keburukan dan kekhilafan diri.. Maafkan aku Ya Allah..ada masa aku lalai..ada masa aku alpa..rindu nk melepaskn ramadhanmu..semoga tahun depan aku dapat bertemu lg dengannya..



Kalau suka jangan segan2 nak like Then comment. TQ

No comments:

Post a Comment