Friday 12 July 2013

Friends forever.


Assalamualaikum w.b.t

Tak tahu nak mulakan entri kali ni macam mana.. sebab dah lama sangat tak menulis. Aku peram blog ni cam nak buat pekasam dah.. hahaha kecur ayak liuk puasa-puasa ni... SALAM RAMADHAN..

Aku tetiba bersemangat nak update blog ni selepas sorang kawan aku asyik request je 

" zyra tolong update blog!"  amik kau siap tanda seru lagi.. bermakna amaran keras tu..yang paling sentap adalah dia kata blog aku ni dah bersawang..

Demi tak menghampakan kawan aku yang comel ni dan demi menghargai dia sebab tu aku pilih tajuk entri Friends forever or in malay sahabat selamanya...

Dari zaman main masak-masak, cari-cari cacing sampai la zaman pandai slide ipad pasti kita sentiasa di kelilingi kawan-kawan kan? Klo hidup tak ada kawan tak  happening la.  Pada aku, aku memang sangat-sangat memerlukan kawan- kawan di sisi.. sebab setiap kali sedih, marah, gembira aku mesti nak share dengan mereka..

Mesti ramai yang kata bukan semua sahabat tu akan ada kat sisi kita time kita susah.. ramai yg akan ada di sisi kita bila kita senang je.. betul tu. itulah namanya kehidupan tapi dari situlah kita belajar dan kenal siapa sebenarnya yang betul-betul boleh di gelar sahabat..




Ni la bestfriends aku time sekolah...satu perangai aku klo dapat jumpa diorang rasanya cam x kering gusi... ada je benda yang wat aku gelak sakan. Dari satu bab ke satu bab sume nak citer time tu jugak.. n kitorang ni memang jenis suka memalukan diri sendiri..hahhaha klo jumpa kat kedai makan tu rasa cam kedai tu kitaorg yg punya. mesti orang2 lain stress tengok perangai kitaorg.

                           



Ni plak bestfriends time matrik.. first time aku kne duduk asrama.. mula-mula tu takut jugak nanti tak da kawan.. tak serasi.. dah la jauh ngan mak ayah..Tapi sepanjang aku kat matriks aku tak rasa sunyi pon dengan kehadiran diorang ni.. perangai gila-gila.. tu yang best..





Ni plak bestfriends masa aku kat UPM..mereka ni lah yang sentiasa bagi semangat bila aku dah start give up ngan subject CHEMISTRY.. diorang la yang selalu teman aku stay up sebab nak siapkan report. kitorang ni klo time free tempat mengabiskan masa dan duit adalah kat MINES.. tu je tempat yg paling dekat..




Ni gambar kawan2 tempat keje aku... TOYO INK SDN BHD. kat sini la kitaorg selalu main color-color.. hahaha kecik-kecik dulu tak puas main.. tempat ni satu malaysia.. semua kaum ada.. so banyak bahasa aku boleh belajar..
 

Okey cukuplah untuk entri kali ni.. perkara penting sekali yang aku nak cakap aku nak ucapkan 

" TERIMA KASIH SANGAT2 KEPADA SEMUA KAWAN2 YANG SENTIASA 
SUPPORT DAN SENTIASA BUAT AKU HAPPY" 







Kalau suka jangan segan2 nak like Then comment. TQ

No comments:

Post a Comment