Wednesday 9 December 2015

Resign

Assalamualaikum...

Alhamdulillah harini 9/12/2015 dengan rasa dupdap2 aku dah hantar surat resign kat bos. Entry sebelum ni aku ada bagitahu yang aku pergi interview dekat sebuah company. Aku bajet tak dapat la sebab lepas seminggu dia tak call...dan aku dah give up..tiba-tiba isnin baru ni dia call bagitahu aku dapat kerja tu..

Ya Allah..rasa time tu cam syukur sangat-sangat. Terus call husband bagitahu..excited dia sebab tak lama lagi wife akan duduk sekali.Barulah rasa hidup as husband and wife.

Betullah perancangan Allah tu sangat indah. Aku niat nak dapat kerja lepas dapat bonus Allah makbulkan. Aku memang tekad nak resign bulan 1 Allah makbulkan. Aku nak dapat kerja dekat dengan rumah pun Allah makbulkan. Sesungguhnya Allah memang maha berkuasa..

Kiranya tahun 2015 penutupnya happy ending. Tahun 2016 tahun permulaan aku mulakan hidup baru. Pasni bermulalah hidup aku macam wife2 lain. Kena masak, basuh baju, uruskan rumahtangga. Semoga Allah permudahkan semuanya.

Dalam gembira aku sedih jugak sebenarnya.. Sebab pasni dah duduk jauh dengan mak ayah. Kakak harap mak ngan ayah jangan sedih2. Doakan yang terbaik. Kakak janji akan balik jenguk mak selalu..huhuhu..aku ni selalu balik keje masak sama2 dengan mak. Pasni sume kena buat sendiri.. For sure aku rindu sangat-sangat masakkan mak.

Nanti kakak bawa balik baby twins ea..kihkih..berangan sangat..
Kalau suka jangan segan2 nak like Then comment. TQ

No comments:

Post a Comment