Thursday 16 March 2017

Minum air gula

Assalamualaikum..

Mengandung Kalini macam pregnant yang lepas jugak Kena minum air gula...



Kenapa aku Kena minum air gula ni?? Sebabnya BMI aku terlebih limit..  So pasrah jela..  Sebelum minum air gula Kena puasa dari Pukul 10 Malam.. Pastu Sampai klinik Kena ambil darah.. Aku Selalu Ada masalah Tiap Kali nak cucuk ambil darah ni.. Urat aku halus.. So Habis Kiri kanan lengan aku nurse cucuk.. 

Lepas ambil darah Kena puasa Lagi 2 jam.. Aku risau sangat Takut muntah..  Sebab mengandung Kalini Alahan teruk..makan je muntah.. Berat aku Dah turun 5kg.. Tapi Alhamdulillah Berjaya jugak tak muntah dalam tempo 2 jam ni.. Lepas 2 jam ambil darah semula.. Waaa.. Cucuk Lagi.. 


Kalau suka jangan segan2 nak like Then comment. TQ

No comments:

Post a Comment