Thursday 16 March 2017

Rezeki tahun baru

Assalamualaikum...

Alhamdulillah..sempena Hari jumaat yang mulia ni aku nak share Berita gembira yang sekarang Kandungan Dah 12 minggu.. Dapat tahu Berita ni time awal tahun haritu.. Ceritanya cik p lewat Sehari.. Memandangkan aku ni bangsa tak menyabar so bangun subuh tu Bawa la sekali pregnancy test Pergi toilet..  Aku saja2 jela tak mengharap pun Sebab sebelum ni frust je..  Sekali siap ambil wuduk terus aku tengok Balik upt tu.. Menggigil tangan time tu.. Jantung Jangan Kata la Terlebih pam..DOUBLE LINE..

Syukur sangat-sangat.. Lepas 4 bulan gugur Allah bagi sekali Lagi nikmat mengandung.. Ingat Lagi awal bulan 1 haritu Pergi melawat kubur Amir.. Dalam hati berbisik..Amir doakan Ibu mengandung ya nak..  Ibu rindu anak Ibu..

Pregnant Kalini aku lebih berjaga-jaga.. Risau kot2 Ada bleeding..  Alhamdulillah Cuma spotting Waktu Kandungan 6 minggu. Doktor Kata proses baby menempel..

Doakan Semoga Kandungan Kalini Cukup bulan Dan baby sihat..
Kalau suka jangan segan2 nak like Then comment. TQ

No comments:

Post a Comment