Friday 9 September 2016

Move on

       



Bila aku scroll balik entry-entry yang aku tulis mostly pasal keinginan aku nak ada baby. Sejak aku kahwin aku rasa hidup aku terlalu fikirkan pasal tu. Aku terlalu fikirkan soal baby ni mungkin sebab faktor orang sekeliling.. faktor suami, faktor mak ayah aku yang nakkan cucu sulung, faktor tengok kengkawan yang sebaya dah beranak pinak.

Aku jadi lupa nak fikirkan tentang diri aku sendiri. Aku lupa yang sepatutnya aku kena enjoy dengan life ni. Aku macam dera emosi aku sendiri. Aku lupa yang ada banyak benda dalam dunia ni yang perlu aku nikmati.

Aku kena move on.. kalau aku terus duk fikir hari-hari boleh jadi gila. Mulai saat ni aku tak nak fikir sangat soal zuriat. Tuhan tahu masa yang tepat untuk dia beri aku amanah ni. Hopefully orang sekeliling ni jangan buat aku stress. Sekarang aku nak jaga diri aku. Jaga kesihatan.
Kalau suka jangan segan2 nak like Then comment. TQ

No comments:

Post a Comment