Tuesday 26 September 2017

I need to change

Assalamualaikum..

Bulan ni genap 5 Bulan gugur.. Lepas gugur yang kali kedua ni.. Emosi aku sangat tak stabil.. Aku kerap nak marah dan memberontak.  Mungkin Faktor aku tak kerja..lepastu aku stay Kat rumah sorang-sorang.. So, aku Jadi terlalu Banyak fikir..
.
Aku kerap salahkan takdir.. Aku Selalu bandingkan hidup aku dengan kawan-kawan aku. Seriously Aku rasa Berdosa sangat..terutama Kat Encik husband..  Kesian dia melayan kerenah aku..
.
Aku tak boleh terus Macam ni..  Aku kena pasang Azam Baru.. Mulakan balik hidup aku yang dah terumbang ambing ni..  .
.
So, Azam aku sebelum tahun Baru ni..

.
1) khatam Quran
2) turunkan Berat Sampai below 60kg (benda paling Susah)
3) nak baby ( Kalau Ada rezeki Kalau tak Redha jela.  Malas nak fikir dah.. Give up)
4) simpanan 5k
5) Bisness sales aku every month nak 2k
6) tak nak moody n marah-marah
7) nak flawless (hehehe Semoga suami happy isteri Cantik kebabom)
.
Tu jela..  So,ad lagi 3 Bulan sebelum tahun Baru Untuk make sure target aku ni berjaya..
.
"Allah please make me strong and guide me to the right way"


Kalau suka jangan segan2 nak like Then comment. TQ

No comments:

Post a Comment