Tuesday 11 October 2016

pindah rumah

Assalamualaikum..

Lepas keguguran haritu encik husband decide nak pindah rumah.. katanya kesian kat aku..sebab rumah tu banyak sangat kenangan aku bersama arwah.. Dapat je tukar kerja kat jb aku terus duduk kat rumah tu, pastu pregnant,  berhenti kerja..banyak la lagi kenangan...

Alhamdulillah..lepas je habis pantang terus dapat rumah sewa baru kat skudai..walaupun jauh sikit dari office encik husband..tapi takpe la katanya..pengorbanan..huhu sayu hati puan isteri..

Balik je dari bercuti terus kemas-kemas dan angkut barang ke rumah baru..bercuti??? Hehe encik husband bawak isteri dia yang baru habis pantang pergi Pulau Pangkor, kuala Terengganu dan teluk cempedak. Puas dah jalan-jalan tengok laut, masjid terapung, masjid kristal.

Semoga kat rumah baru nanti aku akan lebih tenang.. mulakan hidup baru.. semoga ada rezeki yang lebih baik.


Banyak jugak barang- barang aku ni


Kalau suka jangan segan2 nak like Then comment. TQ

No comments:

Post a Comment