Wednesday 13 May 2015

kahwin

Assalamualaikum...

Alhamdulillah pada 4/4/2015 dengan 2 kali lafaz aku sah bergelar seorang isteri..terasa indah nikmat yang Allah kurniakan. Benarlah orang selalu kata kalau dah memang jodoh jalan ke alam perkahwinan itu dipermudahkan.

Sebelum kahwin aku risau je kalau bakal laki aku salah sebut nama aku...sekali time nikah bukan nama aku yg salah..nama ayah aku yg tersalah..patutnya mat zain jd mohd zain..hehe bila ingat2 balik kelakar plak.

Pada 5/4/2015 majlis resepsi.. Alhamdulillah ramai yang datang..ramai kata kenduri dah macam pasar malam..nak ambil makanan plak macam beratur beli tiket wayang hot movie. Syukur makanan pun tak membazir..petang tu hujan sikit...hujan rahmat

Buat suamiku mohd azri bin ahmad...harapan saya awak akan jaga saya dan bimbing saya ke jannah..saya tak janjikan yang sempurna..tapi saya janji untuk belajar melengkapi hidup awak. Semoga ikatan yang kita bina berkekalan  hingga ke syurga. Semoga kita di kurniakan zuriat yang soleh dan solehah.


Kalau suka jangan segan2 nak like Then comment. TQ

No comments:

Post a Comment